A lakosság számára zárva lesznek az irodák, egyszerre csak 4 ügyfél lehet bent az épületben, a földszinti pénztáraknál és ügyfélszolgalatnál. Mindenki másnak kint, az épület előtt kell várakoznia, ahogyan az utóbbi napokban a patikák esetében.
Egy pénztár lesz nyitva, a másiknál a HMSZ ZRT munkatársai az ebédbefizetéseket fogadják majd. Aki teheti fizessen online, használják az E-ÖNKORMÁNYZAT portált: https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap
Kizárólag azokban az ügyekben megengedett az ügyfélfogadás, ahol jogszabály írja elő a személyes megjelenés szükségességét. Amennyiben a személyes jelenlét szükségessége kérdéses, javasolt a telefonos egyeztetés az ügyintézővel.
Tekintettel arra, hogy az esküvői ceremóniákon az intézményt adott napokon több száz vendég is felkeresheti, ami különösen az idős családtagok esetében jelenthet veszélyforrást, március 16. napjától az esküvőket kérjük a veszélyhelyzetet követő időpontra átfoglalni, vagy maximum 10 fő létszámban megtartani. A veszélyhelyzet időtartama alatt a 10 főnél nagyobb létszámú esküvők megtartására nem tudunk lehetőséget biztosítani, kizárólag akkor, ha az anyakönyvvezető szabad térben vállalja az eseményt, és ennek feltételei biztosíthatók. Ez esetben előzetes egyeztetés szükséges.
A dolgozók védelmében is vizsgáljuk a lehetőségeket, a tömegközlekedést használók, a kisgyerekesek és a munkaképes, krónikus betegek távmunkában dolgoznak majd.
Arra kérjük a város lakosságát, hogy csak a legsürgősebb esetben keressék a hivatalt személyesen. Telefonon, e-mailben ügyfelkapun keresztül bárki fordulhat felénk, viszont a kritikus helyzet kezelése miatt a jelenlévő kollégák túlterheltek lesznek, türelmet kérünk az ügyfelektől.