Hódmezővásárhely.hu
Generációk jövője az Alföldön

A Föld napján hirdették ki a klímavédelmi iskolai plakátterv- és videópályázat nyerteseit

foldnapja

A pályázat a Széchenyi 2020 program keretében Hódmezővásárhely Megyei Jogú Város Önkormányzata gondozásában zajló „Hódmezővásárhelyi klímastratégia” KEHOP-1.2.1-18-2018-00022 projekt klímatudatosságot erősítő szemléletformáló rendezvényeinek sorába illeszkedik.

 

2021/04/22

 

A projekt szemléletformáló programsorozatának részeként zajló tanulmányi versenyhez kapcsolódóan, Mit tehetek én? címmel meghirdetett pályázatban az alkotóknak egy plakátterv vagy rövid videó elkészítésével arra kellett választ adniuk, hogy mit tehetünk egyéni szinten és szűkebb környezetünkben a Föld védelmében, a klímaváltozás mérséklése és negatív hatásainak megfékezése érdekében. A plakátterv- és videópályázaton Hódmezővásárhely általános és középiskolás tanulói vehettek részt.

 

A legjobb pályaműveket az önkormányzat munkatársaiból álló zsűri értékelte és díjazta.

 

A nyertesek:

Plakát:

                                 I.            Miklósfalvi Luca – Szent József Kertvárosi Katolikus Általános Iskola 6.A osztály

                                II.            Medve Réka – Szent József Kertvárosi Katolikus Általános Iskola 6.C osztály

                               III.            Zoltai Hunor – Szent József Kertvárosi Katolikus Általános Iskola 2.C osztály

Videó:

                                 I.            Kovács Anna – Szent József Kertvárosi Katolikus Általános Iskola 8.A osztály

                                II.            Lovas Balázs – Klauzál Gábor Általános Iskola 7.C osztály

                               III.            Varga Sára – Szent József Kertvárosi Katolikus Általános Iskola 7.A osztály

Plakátok:

  I. Miklósfalvi Luca

 

II. Medve Réka

 

 

 

   III. Zoltai Hunor

 

 

Videók: 

I. Kovács Anna

 

 

II. Lovas Balázs

 

 

III. Varga Sára

 

 

A nyeremények ünnepélyes átadására a pandémia miatt egy későbbi időpontban kerül sor.

Megszakítás