Ezúton tájékoztatjuk a Tisztelt Ügyfeleinket, hogy – a helyi adók befizetése miatt megnövekedő ügyfélforgalomra tekintettel – 2019. március 4-étől, hétfőtől egyszerűbbé válik a belépés a polgármesteri hivatalba.
Azon ügyfelek, akik a pénztárakhoz vagy az ügyfélszolgálati irodához (fsz.13/A szoba) érkeznek, előzetes regisztráció és a személyazonosság ellenőrzése nélkül léphetnek be az épületbe, így gyorsabban és kényelmesebben intézhetik ügyeiket.
Továbbra is szükséges azonban előzetes regisztráció és belépő kártya igénylése azon ügyfeleink számára, akik a földszinten található egyéb irodáinkat (például adócsoport, népjóléti csoport, lakás- és helyiséggazdálkodási csoport, anyakönyvvezetők) kívánják felkeresni. Az emeleten levő irodák felkeresése ugyanezen időponttól a regisztráción túlmenően csak ügyintézőink kíséretében lehetséges.
Kérjük ügyfeleinket, hogy a portaszolgálatnál minden esetben jelezzék, ha nem csupán a pénztárban vagy az ügyfélszolgálati irodán kívánnak ügyet intézni. Munkatársaink készséggel adnak tájékoztatást, valamint szükség esetén értesítik az illetékes ügyintézőt, aki elkíséri önöket az ügyintézés helyére.
Tájékoztatjuk arról is a tisztelt lakosságot, hogy a Hősök tere felőli ügyfélközponthoz (ahol már kizárólag a közszolgáltatók ügyfélszolgálati irodái működnek) a mozgáskorlátozottak, valamint a gyermekkocsival érkezők a Kossuth tér felőli főbejáraton keresztül is bejuthatnak. Kérjük az érintetteket, hogy érkezésüket jelezzék a portaszolgálatnak, ahol munkatársaink segítenek az átjutásban.