A Hódmezővásárhely Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala 6800 Hódmezővásárhely, Kossuth tér 1., mint lebonyolító beszerzési eljárást kíván lefolytatni az alábbiak szerint:
Árajánlatkérés tárgya:” Hódmezővásárhely városában található térfigyelő rendszerek üzemeltetése és karbantartása”
Árajánlatkérés rövid leírása: városi térfigyelő rendszerek üzemeltetése és karbantartása
A szerződéskötés tervezett ideje: 2022. november hó
A teljesítés határideje: A szerződésben meghatározottak szerint
A regisztráció határideje: 2022. október 25. 10:00 óra
Kérem, hogy az árajánlatkérésen történő részvételi szándékát az alábbi adatok a kozbeszerzes@hodmezovasarhely.hu e-mail címre történő megküldésével jelezze:
- cégnév
- székhely
- kapcsolattartó
- elérhetőség (telefon, fax, e-mail)
- beszerzés tárgya