Hódmezővásárhely.hu
Generációk jövője az Alföldön

Irodaszer beszerzés

Hódmezővásárhely Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala, mint lebonyolító beszerzési eljárást kíván lefolytatni (6800 Hódmezővásárhely, Kossuth tér 1.) az alábbiak szerint:

Árajánlatkérés tárgya: Irodaszer beszerzés

Árajánlatkérés rövid leírása: Hódmezővásárhely Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala; Hódmezővásárhelyi Egyesített Óvoda, Hódmezővásárhely Egyesített Bölcsőde;  Hódmezővásárhelyi Vagyonkezelő és Szolgáltató Zrt.; Hódmezővásárhelyi Működtető Nonprofit Kft.; Hódmezővásárhelyi Foglalkoztató Közhasznú Nonprofit Kft. és a Hód-Fürdő Kft. intézmények részére irodaszer beszerzés fél évre, egyszeri kiszállítással

A szerződéskötés tervezett ideje: az eljárás eredményéről szóló döntés megküldését követő 5 napon belül

A teljesítés határideje: szerződésben foglaltak szerint

A regisztráció határideje: 2023.10.04. 10 óra

Kérem, hogy az árajánlatkérésen történő részvételi szándékát az alábbi adatok kozbeszerzes@hodmezovasarhely.hu e-mail címre történő megküldésével jelezze:

  • cégnév
  • székhely
  • kapcsolattartó
  • elérhetőség (telefon, fax, e-mail)
  • beszerzés tárgya

A teljes dokumentumot megtekintheti az ikonra kattintva:

Megszakítás