Irodaszer beszerzés
Hódmezővásárhely Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala, mint lebonyolító beszerzési eljárást kíván lefolytatni (6800 Hódmezővásárhely, Kossuth tér 1.) az alábbiak szerint:
Árajánlatkérés tárgya: Irodaszer beszerzés
Árajánlatkérés rövid leírása: Hódmezővásárhely Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala; Hódmezővásárhelyi Egyesített Óvoda, Hódmezővásárhely Egyesített Bölcsőde; Hódmezővásárhelyi Vagyonkezelő és Szolgáltató Zrt.; Hódmezővásárhelyi Működtető Nonprofit Kft.; Hódmezővásárhelyi Foglalkoztató Közhasznú Nonprofit Kft. és a Hód-Fürdő Kft. intézmények részére irodaszer beszerzés fél évre, egyszeri kiszállítással
A szerződéskötés tervezett ideje: az eljárás eredményéről szóló döntés megküldését követő 5 napon belül
A teljesítés határideje: szerződésben foglaltak szerint
A regisztráció határideje: 2023.10.04. 10 óra
Kérem, hogy az árajánlatkérésen történő részvételi szándékát az alábbi adatok kozbeszerzes@hodmezovasarhely.hu e-mail címre történő megküldésével jelezze:
- cégnév
- székhely
- kapcsolattartó
- elérhetőség (telefon, fax, e-mail)
- beszerzés tárgya