Segédlet a Hódmezővásárhely Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalához benyújtandó elektronikusan kitölthető nyomtatványok használatához
Tájékoztatjuk a Tisztelt adózókat, hogy 2019. júniusától kezdődően az E-Önkormányzat Portál az elektronikus önkormányzati ügyintézés helyszíne, amely az alábbi linken érhető el: https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap. Ezzel együtt az Önkormányzat által korábban fejlesztett és publikált ÁNYK-s nyomtatványok használatát megszüntettük. Egyéni vállalkozók és a társas vállalkozások a helyi iparűzési adóbevallási kötelezettségüket kizárólag a Nemzeti Adó- és Vámhivatal által biztosított HIPA jelű nyomtatványokon teljesíthetik.
A gazdálkodók (egyéni vállalkozók, cégek) számára 2018. január 1-jétől kötelező az elektronikus ügyintézés, azonban a magánszemélyek a beküldés esetén több lehetőség közül is választhatnak:
– online űrlapkitöltéssel és kinyomtatás után postai, vagy személyes beküldéssel (bejelentkezés nélkül is elérhető a szolgáltatás),
– online űrlapkitöltéssel és beküldéssel (bejelentkezést igényel),
– e-Papír szolgáltatás segítségével (https://epapir.gov.hu/)
A portál működésével kapcsolatos részletes tájékoztató:
A portálon keresztül beküldhető nyomtatványok listája:
Amennyiben az Ön által intézendő ügyben nem talál formanyomtatványt, akkor beadványát az e-Papír szolgáltatáson keresztül terjesztheti be (https://epapir.gov.hu/).