Hódmezővásárhely.hu
Generációk jövője az Alföldön

Örökségünk a lendület

Örökségünk a lendület – új szlogent és megújult dizájnt kapott Hódmezővásárhely arculata. Mindez a weblapon, a dokumentációkon és turisztikai termékeken is visszaköszön.

 

Legutóbb 2009-ben volt arculati koncepcióváltás Hódmezővásárhely hivatalos megjelenítésében, nyolc év elteltével mutatta be a város vadonatúj dizájn elemeit Hegedűs Zoltán. Az alpolgármester felhívta a figyelmet, ezzel a modern arculattal lehet azonosítani mostantól a várost, amelynek egyik fő motívuma egy frissen tervezett logó, amely dinamikus, bárhol használható stílusjegye a városnak.

 

– A címer mellett az új logó egy kicsit lazábban, fiatalosabban jeleníti meg mindazt, amit a városról szeretnénk közvetíteni. Egyszerűbb, modernebb, amely azonban tartalmazza mind azt az értéket, amelyre építjük városunkat, és amelyre büszkék vagyunk. Tartalmazza a város emblematikus épületét a városházát, valamint megtalálhatóak benne a címer jelképei is, a Hold, a Nap és a nyílvesszők – mondta az alpolgármester.     

Örökségünk a lendület

 

A logó mellett elkészült egy új szlogen is: Örökségünk a lendület. Az alpolgármester ennek kapcsán megjegyezte, így próbálták összegezni mindazt, amit az itt élők a városukról gondolnak.

 

– Az örökség, a hagyomány, amire nagyon-nagyon büszkék vagyunk Hódmezővásárhelyen. A város jelentős fejlődésen megy jelen pillanatban is keresztül – tette hozzá.

 

Ezek az arculati elemek jelennek meg a város honlapján is. Az alpolgármester abban bízik, 2009 után ezzel a weblappal és az új dizájnnal, 2017-ben is sikerül majd elnyerni az Év honlapja címet. 

 

Év honlapja 2017