Kibővített nyitvatartással és két új
pénztárral várja az ügyfeleket a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálati
kirendeltsége. Dr. Makó András aljegyző sajtótájékoztatóján elmondta, a jövőben
újabb korszerűsítésekkel még gyorsabbá válik az ügyintézés. Márciustól hitelkártyával lehet
fizetni az Okmányirodán.
Megváltozott a pénztári
és az ügyfélszolgálati rendszer a Polgármesteri Hivatalban. A korábban
megszokott két házi pénztár mellett, már két közszolgáltatói ablak is várja a
helyieket. Az ügyintézés helyszíne is megváltozott, hiszen a közszolgáltatók
ezentúl egy helyiségben várják az ügyfeleket.
– A Polgármesteri
Hivatalban az ASA Köztisztasági Kft., a Vagyonkezelő Zrt. távfűtési részlege,
valamint az autósiskola és a Zsigmondy Béla Víziközműveket Üzemeltető Zrt.
ezentúl egy helyiségben várja az ügyfeleket, a földszint 15-ös helyiségében. A
nyitvatartási rendet is egységesítettük – mondta Makó András, aljegyző.
Az ügyintézésre és a
befizetésekre hétfőn reggel nyolctól este nyolcig, kedden, szerdán és csütörtökön reggel
nyolctól délután három óráig, míg pénteken szintén reggel nyolctól délig van
lehetőség. Mivel a helyi adók a sárga csekkek helyett a hivatalban is
befizethetők, így a márciusi adózási határidő előtt két hétig hosszabb nyitva
tartással várják az ügyfeleket.
Az aljegyző elmondta: a jövőben
hitelkártyával is lehet fizetni az Okmányirodán. A hét terminált már kialakította
az önkormányzat, a rendszert azonban
országosan csak márciusban indítja el a központi közigazgatás.