Új ügyfélszolgálati irodákat adtak át január 22−én a hódmezővásárhelyi Polgármesteri Hivatal földszintjén
Az új irodák kialakításának két oka volt – mondta el dr. Lázár János
polgármester. Az egyik ok, hogy a város teljes ellenőrzése alá vonta a
Hódmezővásárhelyen működő közszolgáltatások jó részét és az A.S.A.
Köztisztasági Kft.-ben is megerősítette pozícióját, másrészt a múlt év
második felében a Démász megszüntette ügyfélszolgálatát. Az
önkormányzat bíróság elé vitte az ügyet, és megnyerte. A Démászt
kötelezték új ügyfélszolgálat kialakítására, de a város felajánlotta,
hogy ez a városházán legyen, hogy minél többen a központban igénybe
vehessék ezt a szolgáltatást. Így most a vízmű, a csatornamű, távfűtés,
szemétszállítás és a Démász ügyfélszolgálata áll rendelkezésre egy
helyen, valamint a pénztárt is méltóbb helyre költöztették. Csáki Imre
városi főmérnök hozzátette, az irodák kialakításakor figyelembe vették
Ybl Lajos eredeti terveit, az oszlopcsarnok beépített részét
kiszabadították, Rományi László és Sándor Eszter belsőépítészek
közreműködésével pedig sikerült egy modern stílusú belső teret
kialakítaniuk.
forrás: http://www.promenad.huwww.promenad.hu