Akár 250 diák kezdheti meg tanulmányait jövő
szeptemberben a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola hódmezővásárhelyi
tagintézményében. Hazánk legnagyobb magánfőiskolája a Városház utcában létesít
telephelyet, ahol a régi SZTK épületét 21. századi tudásközponttá alakítják.
Turizmus és vendéglátás, kereskedelem és marketing, fotográfia
valamint kézműves művészet képzésekkel kezdi meg működését a Budapesti Kommunikációs
és Üzleti Főiskola hódmezővásárhelyi intézménye, ahová az első évben 250 diákot
várnak. Ha minden a tervek szerint alakul, akkor összesen nyolcszázan
tanulhatnak majd itt néhány éven belül és miután felmérik az igényeket és új
szakokkal bővítik a képzési palettát.
– A felmérés két irányban fog működni. Egyrészt a diákok
érdeklődését vizsgáljuk, amiben a helyi oktatóintézmények segítenek majd. A
másik oldalon pedig számítunk az itteni intézményekre, vállalatokra és
szervezetekre, akiktől szintén ilyen információkat fogunk begyűjteni és ennek
függvényében alakítjuk majd a további kínálatunkat – mondta Vass László, a BKF
rektora.
A diákok számára az intézmény egy versenyt rendez, amiben
elsősorban a kreativitásukra lesz szükség.
– Azt tűztük ki a feladatban, hogy Hódmezővásárhely város
népszerűsítésére álljanak elő új ötletekkel. Akár egy teljes marketing-kommunikációs
tervet is kidolgozhatnak. Öt fős csapatok jelentkezését várjuk, tehát csapatmunkáról van szó, melyhez
egy vezetőtanárra is szükség van. Kevesebben lehetnek, de ötnél többen nem –
mondta Tóth Ágnes,
a BKF marketing és kommunikációs
igazgatója.
A vetélkedő két fordulós. Az első körben egy írásbeli tájékoztatást kell
adni a tervről, míg a másodikban már prezentációval is kell készülni. Az első
három helyezett egy hosszúhétvégés szállodai pihenést kap, az aranyérmesek
pedig – ha felvételt nyernek az intézménybe – ösztöndíjat kapnak.
A
kétfordulós versenyre a nevezési lapot 2010.
október 6-tól lehet letölteni a www.bkf.hu/uzletigondolkodas
oldalról.